Lunaria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welke kant kies je?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn oude huis. (Rae)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
price

price


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 28-03-11

Character
Naam: Price
Wolf/Vampier: vampier
Leeftijd: 17

Mijn oude huis. (Rae) Empty
BerichtOnderwerp: Mijn oude huis. (Rae)   Mijn oude huis. (Rae) Emptywo maa 30, 2011 9:32 pm

'Kom we zijn er bijna' Zei Price. Price en Rae liepen naar het huis van Price. Natuurlijk moesten ze wel zorgen dat niemand ze zag. Want de mensen hier kenden Price natuurlijk. 'Kijk daar is het.' Price had een groot huis bij een wei waar iets van 30 koeien rond liepen. 'Kom maar binnen!' Zei Price. Ze leidde Rae rond door haar huis. 'Oké wat moeten we meenemen?' Vroeg Price.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 31-03-11
Woonplaats : Lunaria

Character
Naam: Amy
Wolf/Vampier: Mens, bijt me maar...
Leeftijd: 19

Mijn oude huis. (Rae) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn oude huis. (Rae)   Mijn oude huis. (Rae) Emptydo maa 31, 2011 1:51 pm

Amy verveelde zich, ze liep wat rond langs de boerderijen en stopte bij een hek en staarde naar de langslopende koeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
iant

iant


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 28-03-11

Character
Naam: Rae
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 103, kwa uiterlijk 19

Mijn oude huis. (Rae) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn oude huis. (Rae)   Mijn oude huis. (Rae) Emptydo maa 31, 2011 2:01 pm

'Chice hoor!' giechelde Rae. Ze keek rond in de grote boerderij van Price. Die haar de hele boerderij liet zien. Een gezellig ouderwetse keuken, een kleurrijke woonkamer en een aantal ruime slaapkamers. Alles wat leuk ingericht en netjes. Price vroeg wat ze mee moesten nemen. 'Nou een bed zou wel handig zijn.' 'En eh' ze keek rond 'Wat keuken spulletjes en eh, kleren geld.' 'En wat leuke dingentjes die hier staan.' 'Joh, met jou meubels kan ik m'n hele huis opnieuw inrichten.' 'Mischien is dat wel een leuk plan, daan gaan we alles opruimen en verven!' Metteen was Rae enthousiast, en ze begon allemaal leuke meubeltjes uit te zoeken die ze konden meenemen. Een licht gele stoel, spuuglelijk maar met een verfje weer mooi. Net zoals wat andere spullen: een grote stevige eettafel, een paar kastjes nog wat stoelen enzovoorts. Ze wees alles aan, vroeg aan Price of ze het goed vond en gooide alles op een hoop. 'Oke, jou beurt wat wil jij nog meenemen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
price

price


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 28-03-11

Character
Naam: Price
Wolf/Vampier: vampier
Leeftijd: 17

Mijn oude huis. (Rae) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn oude huis. (Rae)   Mijn oude huis. (Rae) Emptydo maa 31, 2011 8:40 pm

Rae pakte een heleboel spullen. 'Ik hoop dat we het meekrijgen in de truck van mijn vader.' 'Mijn bed natuurlijk de boeken, mijn kleren, mijn geld, mijn laptop, mobieltje, mp3, radio en mijn mini TV.' Zo dat was het. Price liep naar boven om haar spullen te halen. Ze deed ze in een tas en liep weer naar beneden. Ze pakte de autosleutel en liep naar buiten. 'Kom je!' Riep Price naar Rae.
Terug naar boven Ga naar beneden
iant

iant


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 28-03-11

Character
Naam: Rae
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 103, kwa uiterlijk 19

Mijn oude huis. (Rae) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn oude huis. (Rae)   Mijn oude huis. (Rae) Emptydo maa 31, 2011 9:19 pm

Samen met Price liep Rae naar buiten. Plots bedacht ze zich iets. 'Price wacht!' riep ze 'Heb je soms nog ergens een tent?' 'Die hebben we nodig als we gaan klussen verbouwen en schilderen, want dan kun je natuurlijk niet in huis slapen.' Ze keek Price aan. 'En een tent is erg handig als je ergens in het bos op jacht bent.' Rae keek naar het weiland met de koeien en het water liep haar in de mond. 'En ik krijg erg dorst, kunnen we wat gaan drinken?' Met haar hoofd bewoog ze in de richting van de koeien, en ze vond het steeds moeilijker worden om zich in te houden. In het spiegeltje van de auto bekeek ze haar messcherpe tanden. Ze prikte op haar hoektant, haar deed het amper pijn maar een dier of mens zou genoeg pijn lijden. Weer zuchte ze en keek ze naar de koeien terwijl ze wachte op het andwoord van Price.
Terug naar boven Ga naar beneden
price

price


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 28-03-11

Character
Naam: Price
Wolf/Vampier: vampier
Leeftijd: 17

Mijn oude huis. (Rae) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn oude huis. (Rae)   Mijn oude huis. (Rae) Emptydo apr 07, 2011 5:44 pm

'Ehhm een tent.' Price dacht na. In de grote vakanties ging ze wel eens met haar vader op vakantie met een tent dus die zouden ze nog moeten hebben.
---------------------------------------------------------------------
kga nog verder
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn oude huis. (Rae) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn oude huis. (Rae)   Mijn oude huis. (Rae) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn oude huis. (Rae)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lunaria :: Territorium van de mensen :: Boerderijen-
Ga naar: