Lunaria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welke kant kies je?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kom maar binnen! [Price]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
iant

iant


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 28-03-11

Character
Naam: Rae
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 103, kwa uiterlijk 19

Kom maar binnen! [Price] Empty
BerichtOnderwerp: Kom maar binnen! [Price]   Kom maar binnen! [Price] Emptydi maa 29, 2011 9:44 pm

Rae opende de deur voor Price en duwde haar naar binnen. 'Dus hier woon ik, mooi he?' Het huis was niet groot maar wel erg gezellig en mooi. Rae had het gevonden toen ze net in Lunaria was aangekomen. Ze had het er flink schoongemaakt en vervolgens wat meubels gezocht, gelukkig deed de kraan het nog en was er een gezellige open haard die zorgde dat ze niet bevroor in de winter. Het was een huis als ze vroeger ook had gehad alleen wat kleiner. Maar verder precies hetzelfde. Met een kast voor haar kleren, tafel om aan te eten, openhaard om zich aan te warmen enzovoords. Ze plofte snel op de bank. Rae deed de tas af die ze al die tijd al had omgehad en haalde alles wat er in zat er uit. Een halfleegezogen konijn, wat kruiden en wat haar elastiekjes. Ze zoog de andere helft uit het konijn en bedacht toen dat Price er ook nog was. 'Oh, sorry!' Riep ze. Snel klopte ze naast zich op de bank om te gebaren dat Price daar moest gaan zitten. 'Wil je thee?' vroeg ze snel terwijl ze zelf opstond. Ze liep naar het kleine keukentje dat grensde aan de woonkamer. In de keuken kastjes speurde ze naar haar pannetje. Ze kon hem niet vinden en vanalles kleterde op de grond. Maar uiteindelijk vond ze hem en ze liep er mee naar de openhaard. 'Ik heb geen water koker, en de afzuigkap doet het niet.' 'Dus let op op het fornuis koken is gevaarlijk.' Ze zette het pannetje boven op het kacheltje dat ernaast stond en maakte het vuur aan. Het water dat er in zat begon na verloop van tijd zachtjes te pruttelen en Rae deed haar kruiden in het pannetje. Toen plofte ze weer naast Price op de bank en zei: 'Nou zo woon ik dus, waar woon jij eigelijk?'

Terug naar boven Ga naar beneden
price

price


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 28-03-11

Character
Naam: Price
Wolf/Vampier: vampier
Leeftijd: 17

Kom maar binnen! [Price] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom maar binnen! [Price]   Kom maar binnen! [Price] Emptywo maa 30, 2011 8:40 pm

Wow vet gezellig. Dacht Price. Price ging naast Rae zitten. 'Ja hoor ik lust wel een beetje thee.' Antwoordde Price. Bam! Bam! Bam! Hoorde Price ineens, ze keek gauw om en zag allemaal pannen op de grond. Niet dat Price thuis een waterkoker had maar dat maakte niet uit Price had nog nooit thee in een pannetje gemaakt want vroeger mocht ze niet bij het fornuis komen.
'Waar ik woon? Ik woonde op een boerderij vlak bij de rivier.' Price werd verdrietig als ze er aan dacht. Haar oude huisje waar het altijd lekker donker was en waar de openhaard zo'n lekker knetterend geluid maakte. 'Ik wil het wel laten zien volgensmij ligt de sleutel onder de bloempot.'
Terug naar boven Ga naar beneden
iant

iant


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 28-03-11

Character
Naam: Rae
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 103, kwa uiterlijk 19

Kom maar binnen! [Price] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom maar binnen! [Price]   Kom maar binnen! [Price] Emptywo maa 30, 2011 8:51 pm

Rae schonk Price een kopje thee in en maakte er ook een voor haarzelf. Ze schrok om wat Price zei en antwoorde: 'De boerderijen? Dat is toch teretorium van de mensen?' Toen herrinerde ze zich weer iets. 'O ja wacht maar jij bent pas net een vamp.' Toen keek ze Price sirieus aan. 'Ik zou daar weg gaan Price, leven tussen de mensen is niet fijn.' 'Zeker niet in de eerste weken, je heb dan extra veel dorst.' 'Je kan hier wel komen wonen als je wil?' Dat leek Rae een erg goed idee, ze knikte dan ook zelfverzekerd met haar hoofd. Hoefde Price zich niet steeds in te houden bij de mensen en had zij gezelschap. En Price dan trouwens ook. Rae nipte zachtjes van haar thee maar speugde het meteen weer uit en hoeste. 'Gedver, dit zijn de verkeerde kruiden!' Riep ze. 'Zullen we dan even gaan jagen ik heb best veel zin in bloed.' 'Trouwens dan gaan we gewoon naar die boerderijen van jou toe, daar lopen genoeg koeien.' Weer was Rae trots op zichzelf weer een briljant plan. Ze keek naar Price wat die er van vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
price

price


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 28-03-11

Character
Naam: Price
Wolf/Vampier: vampier
Leeftijd: 17

Kom maar binnen! [Price] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom maar binnen! [Price]   Kom maar binnen! [Price] Emptywo maa 30, 2011 9:06 pm

Of Price bij Rae wilde komen wonen? Daar moest ze wel even over nadenken. 'Ja hoor ik heb ook wel zin in een beetje bloed.' Toen kreeg ze ineens een heel goed idee. 'We kunnen ook meteen wat meubels uit mijn huis meeslepen ik heb nog de oude truck van mijn vader.' Toen Price dat zei gleed er een traan langs haar wang naar benden. 'Papa'. Ze veegde de traan weg en zei: 'mijn vader zou vast vinden dat ik niet zo verdrietig moet zijn en verder moet gaan met mijn leven.' 'Kom we gaan.' Zei Price.
Terug naar boven Ga naar beneden
iant

iant


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 28-03-11

Character
Naam: Rae
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 103, kwa uiterlijk 19

Kom maar binnen! [Price] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom maar binnen! [Price]   Kom maar binnen! [Price] Emptydo maa 31, 2011 1:36 pm

Rae sloeg een arm om Price heen. 'Niet huilen, hij is vast trots op je.' zei ze zacht. Ze zette haar kopje thee weg en pakte haar tas. Ze deed hem om en deed er wat spullen in. 'Ja laten we maar gaan.' Ze liep met Price het huis uit en deed het op slot. Zo dat was dat nu op weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
price

price


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 28-03-11

Character
Naam: Price
Wolf/Vampier: vampier
Leeftijd: 17

Kom maar binnen! [Price] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom maar binnen! [Price]   Kom maar binnen! [Price] Emptydo maa 31, 2011 1:42 pm

Nieuwe topic!!! Boerderijen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kom maar binnen! [Price] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom maar binnen! [Price]   Kom maar binnen! [Price] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kom maar binnen! [Price]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lunaria :: Schaduwlandschap :: Dorpen-
Ga naar: