Lunaria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welke kant kies je?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 25-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een straat

Character
Naam: Kira
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 3

Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Empty
BerichtOnderwerp: Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP!   Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Emptyzo nov 14, 2010 10:00 pm

Hallo,
ik erger me er behoorlijk aan dat de helft van de leden de regels niet leest! Af en toe kneep ik een oogje dicht maar hier werd er misbruik van gemaakt.
Ik zal echt strenger moeten optreden en lees af en toe de regels, want soms komen er nieuwe bij!
Af en toe krijg ik mailtjes van: WIl je mijn naam veranderen? Ik had het niet gezien in de regels? Of mensen die spamberichten zetten. Ik vind het zo stom om iemand te straffen en dan zou iedereen bijna moeten gestrafd worden... Vanaf morgen ga ik strenger zijn dus laatste kans om fouten recht te trekken.

Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lunaria.myrealboard.com
Bindy

Bindy


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 02-05-10
Leeftijd : 27

Character
Naam: Bindy
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 108/ uiterlijk van een 18-jarige

Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP!   Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Emptyzo nov 14, 2010 10:25 pm

Misschien kan je het ergens plaatsen als er nieuwe regels zijn. Ik zit nu al relatief lang op Lunaria en ik check de regels niet elke dag om te zien of er nieuwe zijn. Dus het zou handig zijn om als ik online ik direct zou kunnen zien dat er een nieuwe regel is. En ik denk dat iedereen dan beter op de hoogte zou zijn van de regels.
En heb ik ergens een regel overtreden? Het zijn fijn zijn om dat te weten, dan kan ik er beter op letten.
En nog een laatste vraagje (ik weet niet of ik het hier mag vragen): er staat bij de regels voor vampiers: Vampieren kunnen overdag rondlopen maar moeten als de zon hoogstaat in de schaduw, anders krijgen ze verschrikkelijke wondes of worden ze ziek.
Wil dat dan zeggen dat ze tussen 12h00 en 13h00 in de schaduw moeten blijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 25-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een straat

Character
Naam: Kira
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 3

Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP!   Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Emptyzo nov 14, 2010 10:29 pm

Bindy schreef:
Misschien kan je het ergens plaatsen als er nieuwe regels zijn. Ik zit nu al relatief lang op Lunaria en ik check de regels niet elke dag om te zien of er nieuwe zijn. Dus het zou handig zijn om als ik online ik direct zou kunnen zien dat er een nieuwe regel is. En ik denk dat iedereen dan beter op de hoogte zou zijn van de regels.
En heb ik ergens een regel overtreden? Het zijn fijn zijn om dat te weten, dan kan ik er beter op letten.
En nog een laatste vraagje (ik weet niet of ik het hier mag vragen): er staat bij de regels voor vampiers: Vampieren kunnen overdag rondlopen maar moeten als de zon hoogstaat in de schaduw, anders krijgen ze verschrikkelijke wondes of worden ze ziek.
Wil dat dan zeggen dat ze tussen 12h00 en 13h00 in de schaduw moeten blijven?
Ja, zo ongeveer, ik denk dat iedereen wel weet wanneer de zon hoog staat xD
Verder heb ik je nog nooit een regel zien overtreden, maar je bent wel een van de weinigen. Maar als ik iedere keer een post zet word het een beetje overbodig, maar doe m'n best Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lunaria.myrealboard.com
Bindy

Bindy


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 02-05-10
Leeftijd : 27

Character
Naam: Bindy
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 108/ uiterlijk van een 18-jarige

Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP!   Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Emptyzo nov 14, 2010 10:56 pm

Je kan het misschien boven de forums zetten. Daar waar nu staat: 'Wil je ook hier een kort berichtje zetten? PB Kira met de tekst en voor meer informatie' enzovoort. En ik weet dat je je best doet. Smile Daarom probeer ik te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mide
Moderator
Mide


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Character
Naam: Mide
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 115jaartjes (1895)

Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP!   Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Emptyma nov 15, 2010 8:10 pm

Ik snap wat je bedoelt
maar er zijn hier ook zo weining leden.
Idee: maar een keer in de maand nieuwe regels plaatsen. En misschien een maandbrief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynetria

Cynetria


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 19-04-10
Woonplaats : De aarde Duuhh

Character
Naam: Cynetria
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 19 (geboren in 1785)

Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP!   Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Emptywo nov 17, 2010 12:26 pm

Mide schreef:
Ik snap wat je bedoelt
maar er zijn hier ook zo weining leden.
Idee: maar een keer in de maand nieuwe regels plaatsen. En misschien een maandbrief.
Wat snap je niet Mide, Bindy of Kira?
Enne een nieuwsbrief zou best een goed idee, zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Lunaria.myrealboard.com
Gesponsorde inhoud





Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP!   Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuws: Lees de regels! LAATSTE OPROEP!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» !Regels! Goed lezen
» regels voor een roedel
» Regels voor een Clan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lunaria :: Algemeen :: Informatie :: Updates-
Ga naar: