Lunaria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welke kant kies je?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Overstromingen van België

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 25-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een straat

Character
Naam: Kira
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 3

Overstromingen van België Empty
BerichtOnderwerp: Overstromingen van België   Overstromingen van België Emptyzo nov 14, 2010 5:38 pm

Ik denk dat alle Belgen een beetje in de ban waren van de overstromingen van België. Bij ons heeft onze straat zelfs vtm gehaald xD.
Maar ik en m'n zus waren bij onze oma aan zee en hebben dus alles met het nieuws gevolgd, toen we terug kwamen leek onze straat meer op de zee dan wat anders Razz
De meesten hebben geen school, maar wij (helaas) hebben een school op een heuvel en zijn bijna de enigen uit de streek die naar school moeten. Gelukkig was de schade thuis niet erg. Hoe was het bij jullie?

Grtjs Kira
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lunaria.myrealboard.com
Cynetria

Cynetria


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 19-04-10
Woonplaats : De aarde Duuhh

Character
Naam: Cynetria
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 19 (geboren in 1785)

Overstromingen van België Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overstromingen van België   Overstromingen van België Emptyzo nov 14, 2010 5:43 pm

Haha LOL, bij ons was het best grappig ookal was iedereen chagerijnig. Er is een beetje water binnen gekomen, m'n ma ging echt over de rooie toen er een bodempje water op ons nieuw parket lag. Dus ik heb de hele dag mogen dweilen en helpen Sad Gellukig is mijn kamer op het bovenste verdiep, ben ik lekker veilig van rottend meubilair.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Lunaria.myrealboard.com
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 25-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een straat

Character
Naam: Kira
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 3

Overstromingen van België Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overstromingen van België   Overstromingen van België Emptyzo nov 14, 2010 10:30 pm

Cynetria schreef:
Haha LOL, bij ons was het best grappig ookal was iedereen chagerijnig. Er is een beetje water binnen gekomen, m'n ma ging echt over de rooie toen er een bodempje water op ons nieuw parket lag. Dus ik heb de hele dag mogen dweilen en helpen Sad Gellukig is mijn kamer op het bovenste verdiep, ben ik lekker veilig van rottend meubilair.
Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lunaria.myrealboard.com
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 13-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een varkensstal

Character
Naam: Andrew
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 101 (hij lijkt 24)

Overstromingen van België Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overstromingen van België   Overstromingen van België Emptyzo nov 14, 2010 10:35 pm

Ik heb er geen last van gehad Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Overstromingen van België Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overstromingen van België   Overstromingen van België Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Overstromingen van België
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lunaria :: Algemeen :: Offgames :: Babbelhoek-
Ga naar: