Lunaria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welke kant kies je?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ploeteren door de modder

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cynetria

Cynetria


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 19-04-10
Woonplaats : De aarde Duuhh

Character
Naam: Cynetria
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 19 (geboren in 1785)

Ploeteren door de modder Empty
BerichtOnderwerp: Ploeteren door de modder   Ploeteren door de modder Emptywo okt 06, 2010 7:43 pm

Het was best een vreemd zicht, een meisje in een groot bos met designerkleren die door een gevaarlijk moeras liep zonder moeite. Het klonk al logisch dat het Cynetria was, ze was eigenlijk op zoek naar een zielig beest dat vast zat in de kleverige modder, helaas was de vangst nada. Ze kwam juist van de stad waar ze een paar mensen had bestolen, in een of andere krantenwinkel had ze lukraak wat dingen uit de rekken geplukt en liep nu rond met een zielige vangst van twee fopsigaren, een nepdrol, enkele tijdschriften en niespoeder. Ze bladerde in de tijdschriften, een of andere toeristische brochure: "Ontdek ons nieuwe gebied Lunaria (die naam hadden ze ermaar voorgeschreven), het is er vol van wilde dieren zoals wolven en herten..." Werden de vampiers net vermeld?! "... dit gebied is een weinig betreed gebied dichtbij Nëaff, uw favoriete stad!" Mmm, lekker, kwamen er hier nu ook touristen? Cynetria stelde zich een hele tourbus vol met mensen voor en likkebaarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Lunaria.myrealboard.com
Bindy

Bindy


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 02-05-10
Leeftijd : 27

Character
Naam: Bindy
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 108/ uiterlijk van een 18-jarige

Ploeteren door de modder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeteren door de modder   Ploeteren door de modder Emptyvr okt 08, 2010 9:42 pm

Bindy wandelde doelloos door Lunaria. Ze was al aan de watervallen geweest, in het verlaten dorp, bij de boerderijen en er was nergens iets te beleven. Ze was nog altijd aan het wandelen toen ze opeens de verandering van gebied opmerkte. Ze zag dat ze bijna in het moeras was gaan staan en deed snel een stap achteruit. Ze keek om zich heen en ving een geur op. Ze liep behendig door het moeras naar de geur toe. Ze zag Cynetria staan en liep naar haar toe. Ze lachtte vriendelijk en zei: 'Dag Cynetria. Is er nog nieuws in verband met de oorlog of over iets anders?' Ze probeerde te kijken wat er in het tijdschrift stond dat Cynetria vast had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynetria

Cynetria


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 19-04-10
Woonplaats : De aarde Duuhh

Character
Naam: Cynetria
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 19 (geboren in 1785)

Ploeteren door de modder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeteren door de modder   Ploeteren door de modder Emptyza okt 09, 2010 2:23 pm

Cynetria ploeterde door de modder, achter haar hoorde ze plonsen, plop, plop, plop. Al snel herkende ze de geur van Bindy, meteen sprong Bindy van de hak op de tak. Cynetria draaide zich om, "Hee Bindy." Ze wachtte even en liet een stilte vangen. "Als er nieuw zou zijn zou ik je wel verwittigen." Ze lachte een beetje scheef. "Als er niemand op de hoogte is zou het wel een boeltje worden." Heel even dacht ze na, misschien kon ze meer details weten. "Nou ja, als je echt iets wil weten, er zouden veel wolven zijn, er is net een nieuwe bijgekomen. Van Alliance is geen spoor meer. Alle sporen lopen dood bij een bepaalde boom." Cynetria rilde even, ze wist dat Alliance meer kon dan alleen in diertjes veranderen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Lunaria.myrealboard.com
Bindy

Bindy


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 02-05-10
Leeftijd : 27

Character
Naam: Bindy
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 108/ uiterlijk van een 18-jarige

Ploeteren door de modder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeteren door de modder   Ploeteren door de modder Emptyza okt 09, 2010 8:43 pm

Bindy glimlachtte lief en luisterde naar Cynetria. Ze antwoordde: 'Ik weet dat ik het vroeg of laat wel zou te weten komen, moest er iets belangrijks zijn. Maar ik hoor het liever vroeg dan laat. En ik kan misschien helpen.' Ze keek op toen ze een vogel hoorde wegvliegen. 'Nog een wolf er bij,' ging ze verder, 'hoeveel zijn er dan al? En Alliances spoor loopt dood aan een boom. Kan ze in een boom veranderen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynetria

Cynetria


Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 19-04-10
Woonplaats : De aarde Duuhh

Character
Naam: Cynetria
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 19 (geboren in 1785)

Ploeteren door de modder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeteren door de modder   Ploeteren door de modder Emptyzo okt 10, 2010 4:24 pm

Cynetria knikte lichtjes en instemmend, "Met hoeveel wolven ze zijn weet ik helemaal niet, ik denk met ongeveer evenveel als vampieren." Ze rekte het woord evenveel uit. Toen Bindy vroeg of Alliance in bomen kon veranderen schudde ze vastberaden haar hoofd, "Alleen dingen van vlees en bloed, ik vermoed dat ze in een eekhoorn of een vogel moet veranderd zijn nadat ze een of andere wolf tegen het lijf liep."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Lunaria.myrealboard.com
Bindy

Bindy


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 02-05-10
Leeftijd : 27

Character
Naam: Bindy
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 108/ uiterlijk van een 18-jarige

Ploeteren door de modder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeteren door de modder   Ploeteren door de modder Emptyma okt 11, 2010 7:57 pm

Bindy luisterde en antwoordde toen: 'Dat is jammer. Dat er evenveel wolven zijn, bedoel ik. Maar hoe weet je dat Alliance eerst een wolf tegen kwam?' Ondertussen probeerde ze nog altijd te ontcijferen wat er in Cynetria's tijdschrift stond. Opeens drong het door wat er stond. Ze las het hardop:'Ontdek ons nieuwe gebied Lunaria, het is er vol van wilde dieren zoals wolven en herten. Dit gebied is een weinig betreed gebied dichtbij Nëaff, uw favoriete stad! Wat? Gaan ze een toerische attractie maken van ons bos? Willen mensen dit lelijk bos zien? Net nu er oorlog op komst is. Maar mij hoor je niet klagen, als die mensen dood willen, is het hun probleem.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ploeteren door de modder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ploeteren door de modder   Ploeteren door de modder Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ploeteren door de modder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lunaria :: Hoge heuvels :: Moeras-
Ga naar: