Lunaria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welke kant kies je?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dilemma's [Oorlog]

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 25-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een straat

Character
Naam: Kira
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 3

Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Emptywo aug 11, 2010 3:42 pm

Kira rende door het bos, ze moest de wolven paraat maken! Wat als het slecht afliep, er zouden sneuvelen en als de vampieren met meer waren? Kon ze een confrontatie aan? Wat? Hoe moest ze ooit de bijna onverwoestbare vampieren de baas met een handjevol wolven? Al die vragen speelden door haar hoofd terwijl ze naar de grotten liep, ze wierp haar hoofd in haar nek en begon een lange huil, alle wolven moesten zo snel mogelijk komen! De huil weergalmde door het hele gebied van Lunaria, ze moesten het gehoord hebben. Minutenlang bleef ze wachten maar niemand kwam, was er niemand dichtbij? Waar bleef Flake als je haar nodig had? Kira begon te ijsberen en huilde nog eens, ze moesten nu wel komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lunaria.myrealboard.com
Cleopatra

Cleopatra


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-08-10

Character
Naam: Cleopatra
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 3

Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Emptyma aug 30, 2010 2:09 pm

Ze hoorde de roep der alfa's, hoewel Kira geen alfa was was ze wel de baas hier, ze rende snel naar het geluid.
Ze was de eerste hier. "Kira!!!" Riep ze van verre ze huilde blij, cleopatra had er zin in, zin in de oorlog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliance

Alliance


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 11-08-10

Character
Naam: Alliance
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 17-jarige , ze is nog maar enkele maanden vampier.

Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Emptywo okt 06, 2010 6:52 pm

Alliance rende naar Kira, "Het idee is geniaal!" Gilde ze, al gauw zag ze een grijze wolf, ze viel op haar knieeën. "Wees alsjeblieft niet bang, ik hoor bij jullie, ik weet hoe we de vampieren kunnen uitschakel!" Ze lachtte, ze was bij Kira en kon zich eindelijk wreken. Ze concentreerde zich op wolven en veranderde langzaam in een wolf: "Ze zullen me niet herkennen, ik ken vampieren beter dan jullie, laat me helpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 25-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een straat

Character
Naam: Kira
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 3

Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Emptydo okt 07, 2010 6:10 pm

Kira hoorde passen, veel te snel voor een mens, ze gromde laag en kromde haar rug, vampiers... Opeens kwam er een lachende vampier uit het bos, iets aan die vampier gaf haar vertrouwen, de vampier viel op haar knieën begon te praten en veranderde in een wolf, Kira stond daar met haar mond vol tanden. "Kan jij ook in een andere vampier dan jezefld veranderen?" Zei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lunaria.myrealboard.com
Reece

Reece


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 11-08-10

Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Emptydo okt 07, 2010 9:01 pm

Reece liep door het bos, haar poten roffelden melodieus op de grond, vandaag was ze in een goede bui ze zou Kira zien en vele anderen. Allemaal voor de oorlog natuurlijk maar daar wou ze nog niet aan denken. Ze zag in de verte tussen de bomen drie wolven in conversatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemesis

Nemesis


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 13-10-10

Character
Naam: Nemesis
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 2 jaar

Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Emptydo okt 14, 2010 8:42 pm

Nemesis had een konijn gevangen en wou het opeten, toen ze een gehuil hoorde. Ze begreep dat het Kira was die huilde en zuchtte. Ze had zo'n honger! Ze besliste koppig dat ze eerst haar konijn zou opeten. Zodra haar konijn op was, liep ze naar de plek waar het geluid vandaan was gekomen. Ze ving allerlei geuren op waarvan één geur zich in haar neusgaten boorde. Ze rook een vampier en de geur ging dezelfde kant op als waar Kira’s gehuil vandaan kwam. Verbaasd liep ze naar de plek waar Kira en 3 andere wolven stonden. Ze besefte met een schok dat de geur van de vampier overging in een wolvengeur vlak achter de wolf die in gesprek was met Kira. Beleefd zei ze: “Hallo, iedereen. Ik ben Nemesis.” Toen zei ze tegen de rare wolf: “Hoe kan het dat ik tot vlak achter jou een vampier ruik en hier niks meer.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 25-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een straat

Character
Naam: Kira
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 3

Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Emptyma okt 18, 2010 11:24 am

Kira zag een nieuwe wolf aanlopen. Die viel met de deur in huis, "Je hebt ook alles snel door." Mompelde ze, ze deed een stapje opzij, "Om een lang verhaal kort te maken, dit is Alliance, een vampier die kan morfen. Een sterke maar ook erg handige fase, ze weet wat de vampiers van plan zijn en kent ze door en door. Om zich te wreken op hen wilt ze ons helpen." Het verhaal van Kira klonk niet sterk, maar er was iets aan Alliance dat haar vertrouwen gaf, ze wees toen met haar neus naar de beige wolvin. "Dat is Cleopatra, ze heeft hele goeie technieken als het op aanvallen neerkomt." Met een klein pasje liep ze naar Reece. "En dit is Reece." Ze keek even naar Nemesis, "Mooie naam trouwens."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lunaria.myrealboard.com
Nemesis

Nemesis


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 13-10-10

Character
Naam: Nemesis
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 2 jaar

Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Emptyma okt 18, 2010 8:52 pm

Nemesis was gaan zitten toen Kira iedereen begon te vertellen. Toen ze hoorde dat de rare een vampier was, deed ze een paar stappen opzij, weg van de vampier. Ze mompelde in zichzelf: "Dus ik heb het toch goed geroken. Ik begon al te twijfelen aan mijn neus." Ze zei tegen de vampier: "Sorry, hoor. Ik hou niet zo van vampiers. Om eerlijk te zijn, jaag ik al mijn halve bestaan op vampiers. Maar ik zweer dat ik mijn best zal doen om vriendelijk te zijn." Toen Kira de andere twee voorstelde, gromde ze begroetend naar hun. Kira gaf haar een compliment over haar naam en Nemesis zei:" Ik geloof dat mijn naam afkomstig is uit de Griekse mythologie. Het is niet bepaald een standaard naam, dat weet ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alliance

Alliance


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 11-08-10

Character
Naam: Alliance
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 17-jarige , ze is nog maar enkele maanden vampier.

Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Emptydi okt 19, 2010 11:34 am

Alliance voelde een steek in haar buik, ze wilde niet boos zijn op Nemesis en ze begreep best dat ze vampiers haatte, maar Alliance zelf haatte vampiers ook, ze zette een stapje naar voren. "Ik heb er zelf niet voor gekozen om een vampier te zijn, het allemaal Cynetria's schuld." Ze bleef hangen bij de naam Cynetria, een naam die haar zelfs als een vampier rillingen gaf. "Ik heb het beste met jullie voor, maar ik begrijp dat dat wantrouwen bij jullie opwekt." Ze klonk een beetje zoals Mide die acteerde alleen was het bij haar oprecht en gemeend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemesis

Nemesis


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 13-10-10

Character
Naam: Nemesis
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 2 jaar

Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Emptydo okt 21, 2010 9:36 pm

Nemesis keek Alliance met grote ogen aan. Ze dacht na: "Zijn er vampiers die niet vrijwillig een vampier zijn en die het nooit hadden willen worden? Oeps, dat had ik een beetje verkeerd ingeschat." Maar zelfs al zei Alliance dat ze het niet wou zijn, ze is en blijft een vampier. En Nemesis zou nooit een vampier helemaal vertrouwen, zelfs al zou het haar leven kunnen redden. Ze ging zitten en zei tegen Alliance: "Kun je misschien zeggen hoeveel vampiers er zijn? Als Kira dat goed vindt natuurlijk." Ze keek naar Kira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 25-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een straat

Character
Naam: Kira
Wolf/Vampier: Wolf
Leeftijd: 3

Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Emptydo okt 21, 2010 9:54 pm

Kira bromde iets en knikte instemmend. "Alliance je kan ons goed helpen, maar dan moet je ons écht alle gegevens geven over de vampieren." Ze keek even naar Nemesis, het was erg begrijpelijk dat Alliance niet te vertouwen leek, om maar te zwijgen over die stank die een beetje werd verdouzeld over de pluizige grijze vacht. Kira begreep wel niet echt waarom Nemesis daarvoor toestemming moest vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lunaria.myrealboard.com
Gesponsorde inhoud





Dilemma's [Oorlog] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma's [Oorlog]   Dilemma's [Oorlog] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dilemma's [Oorlog]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Oorlog I
» Nightmare - De Oorlog I
» Kill [Oorlog]
» De Oorlog datum is vastgesteld!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lunaria :: Wolf & Vampier gebieden :: Grotten - Wolf-
Ga naar: