Lunaria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welke kant kies je?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Etentje in de stad

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alex

Alex


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Naast me buurman ='3

Character
Naam: Alex Evans
Wolf/Vampier: Vampier.
Leeftijd: Mensenjaren; 17 // Vampiersjaren; 15

Etentje in de stad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Etentje in de stad   Etentje in de stad - Pagina 2 Emptywo nov 24, 2010 6:45 pm

''Maakt mij niks uit zeg jij het maar'''' Hij lachte flauwtjes, en wachte geduldig op een reactie van Mide. Hij strekte zich kort uit, en stopte vervolge szijn handen in de zakken van zijn vest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ethereal.forummotion.com // www.new-life.twilightlege
Mide
Moderator
Mide


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : België

Character
Naam: Mide
Wolf/Vampier: Vampier
Leeftijd: 115jaartjes (1895)

Etentje in de stad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Etentje in de stad   Etentje in de stad - Pagina 2 Emptydo nov 25, 2010 11:14 pm

" Eigenlijk is het mij ook gelijk, ik ken dit huis al." Lachte ze. "Zullen we eerst de eerste verdieping doen?" Vroeg ze toen ze zijn hand nam en naar boven ging. De stopte de bij de eerste deur en opende die "Dit is de badkamer, niet zo bizonder. Twee wastafels, ligbad met douche en that's it." Mide liet de deur open staan een liep langs de andere deuren. "Bureau, een persoons slaapkamer, rommelhok en wc." Wees ze aan. "Je mag altijd gaan kijken hoor." Zei ze tegen Alex. Nu was ze aan de laaste deur aangekomen. Voorzichtig opende ze de deur. "Aanschouw mijn Slaapkamer." De kamer was voor 3/4 in het zwart geverft en één muur was rood. er stonden verschillende sfeer lichten. Tegen de achterwant stond een dubbelbed dat Mide van haar leven nognooit gebruikt heeft. "Klein maar fijn" lachtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Etentje in de stad
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lunaria :: Territorium van de mensen :: Dorp-
Ga naar: